L.p. |
Godz. (czas trwania) |
Tytuł |
Prowadzący |
Forma |
Sala |
Maks. liczba uczest. |
|
1. |
9.00 60 min |
Co ma wspólnego ze zdrowiem psychicznym przemoc rówieśnicza? |
prof. dr hab. Jacek Pyżalski |
wykład plenarny |
1.A |
200 |
Zapisz się |
2. |
09.00 135 min |
Zróbmy sobie pomoc naukową |
Centrum Nauki Kopernik - Joanna Olejniczak i Kamil Wachol |
warsztat |
1.2 |
15 |
Nabór Zamknięty |
3. |
10.00 45 min |
Współpraca z rodzicami – pierwsze zebranie |
prof. dr hab. Inetta Nowosad |
warsztat |
1.1 |
30 |
Nabór zamknięty |
4. |
10.00 45 min |
Wiele języków: fakty i mity, korzyści i wyzwania w kontekście edukacji wielojęzycznej |
prof. UAM dr hab. Magdalena Wrembel |
wykład plenarny |
1.A |
200 |
Zapisz się |
5. |
11.00 45 min |
Trening mózgu: o wykorzystaniu mnemotechnik w nauczaniu języka obcego |
dr Katarzyna Jankowiak |
prezentacja |
1.A |
200 |
Zapisz się |
6. |
11.00 45 min |
Zagrożenia przestępczością dzieci i młodzieży – profilaktyka w szkole jutra |
sędzia Artur Lipiński |
prezentacja |
1.B |
200 |
Zapisz się |
7. |
11.00 45 min |
Digitalnie i analogowo. Nowoczesne trendy w edukacji |
Katarzyna Włodkowska |
warsztat |
1.1 |
40 |
Nabór zamknięty |
8. |
11.00 45 min |
Jakie pH cola ma? – przeprowadzanie prostych doświadczeń oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii na lekcjach chemii i przyrody - warsztaty metodyczne dla nauczycieli chemii i przyrody w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych |
Anna Władkowska |
warsztat |
1.3 |
15 |
Nabór Zamknięty |
9. |
11.00 45 min |
Nowoczesne technologie na lekcjach biologii i przyrody, czyli jak w niebanalny sposób zbadać zawartość dwutlenku węgla w wydychanym powietrzu - warsztaty metodyczne dla nauczycieli przyrody i biologii ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
Katarzyna Borowiak |
warsztat |
1.4 |
15 |
Nabór zamknięty |
10. |
11.00 90 min |
Moja odpowiedzialność w profilaktyce uzależnień |
Piotr Adamiak |
warsztat |
Sale łączone 1.5 i 1.6 |
30 |
Nabór Zamknięty |
11. |
11.00 45 min |
Zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – warsztaty metodyczne dla nauczycieli fizyki, biologii i chemii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej |
Marek Gabała |
warsztat |
1.7 |
20 |
Zapisz się |
12. |
12.00 45 min |
Pokolenie Z i Alpha w edukacji – wyzwania i nadzieje: O co należy zadbać w edukacji, aby wspomagać potencjał tkwiący w pokoleniu Z i Alpha |
dr Bożena Kanclerz |
prezentacja |
1.A |
200 |
Zapisz się |
13. |
12.00 45 min |
Kultura szkoły w rozwoju szkoły |
prof. dr hab. Inetta Nowosad |
prezentacja |
1.B |
200 |
Zapisz się |
14. |
12.00 45 min |
Jak wykorzystać nowoczesne technologie w nauczaniu dwujęzycznym? – warsztaty dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej |
dr Anna Basińska |
warsztat |
1.1 |
30 |
Zapisz się |
15. |
12.00 45 min |
Edukacja historyczna z wykorzystaniem komiksu oraz gier planszowych – warsztaty dla nauczycieli historii w szkole podstawowej |
Marek Kaczmarek |
warsztat |
1.2 |
15 |
Zapisz się |
16. |
12.00 45 min |
Jakie pH cola ma? – przeprowadzanie prostych doświadczeń oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii na lekcjach chemii i przyrody - warsztaty metodyczne dla nauczycieli chemii i przyrody w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych” (zajęcia powtórzone) |
Anna Władkowska |
warsztat |
1.3 |
15 |
Nabór Zamknięty |
17. |
12.00 45 min |
Nowoczesne technologie na lekcjach biologii i przyrody, czyli jak w niebanalny sposób zbadać zawartość dwutlenku węgla w wydychanym powietrzu - warsztaty metodyczne dla nauczycieli przyrody i biologii ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych” (zajęcia powtórzone) |
Katarzyna Borowiak |
warsztat |
1.4 |
15 |
Nabór Zamknięty |
18. |
12.00 45 min |
Zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – warsztaty metodyczne dla nauczycieli fizyki, biologii i chemii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej” (zajęcia powtórzone) |
Marek Gabała |
warsztat |
1.7 |
20 |
Zapisz się |
19. |
13.00 45 min |
Profilaktyka uzależnień w szkole jutra – czynniki chroniące i czynniki ryzyka |
Piotr Adamiak |
prezentacja |
1.A |
200 |
Zapisz się |
20. |
13.00 45 min |
Związki nastolatków – między intymnością a przemocą |
dr hab. Katarzyna Waszyńska |
prezentacja |
1.B |
200 |
Zapisz się |
21. |
13.00 45 min |
Jak wykorzystać nowoczesne technologie w nauczaniu dwujęzycznym? – warsztaty dla nauczycieli szkoły podstawowej |
dr Anna Basińska |
warsztat |
1.1 |
30 |
Zapisz się |
22. |
13.00 135 min |
Houston, mamy obraz! |
Centrum Nauki Kopernik oraz Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Kaliszu |
warsztat |
1.2 |
15 |
Nabór Zamknięty |
23. |
13.00 45 min |
Stres uniemożliwiający uczenie się – jak pomóc uczniom go przezwyciężyć? |
Bas van der Ham |
warsztat |
Sale łączone 1.5 i 1.6 |
30 |
Zapisz się |
24. |
13.00 45 min |
Przygotowanie ucznia do Olimpiady Matematycznej: jedno zadanie - wiele metod (moduł I) |
dr Bartłomiej Bzdęga |
warsztat |
1.7 |
20 |
Zapisz się |
25. |
14.00 45 min |
Nastolatek w centrum rozmowy czyli o jakości dialogów międzygeneracyjnych w relacji uczeń - nauczyciel |
dr Ewa Karmolińska-Jagodzik |
prezentacja |
1.B |
200 |
Zapisz się |
26. |
14.00 45 min |
Techniki bilingwalne w nauczaniu słownictwa i struktur gramatycznych języka angielskiego |
Agnieszka Ewiak |
warsztat |
Sale łączone 1.3 i 1.4 |
30 |
Zapisz się |
27. |
14.00 90 min |
Wybrane metody i techniki rozwijające pamięć i twórczą aktywność ucznia |
dr Piotr Molenda |
warsztat |
1.1 |
15 |
Nabór zamknięty |
28. |
14.00 45 min |
Jak możemy rozwijać kreatywność w szkole |
Ewa Tomczak |
warsztat |
Sale łączone 1.5 i 1.6 |
30 |
Zapisz się |
29. |
14.00 45 min |
Przygotowanie ucznia do Olimpiady Matematycznej: jedna metoda - wiele zadań (moduł II) |
dr Bartłomiej Bzdęga |
warsztat |
1.7 |
20 |
Zapisz się |
30. |
15.00 45 min |
Organizacja oddziału dwujęzycznego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej |
Tomasz Kopydłowski |
prezentacja |
1.7 |
20 |
Zapisz się |
32. |
15.00 45 min |
O założonych i rzeczywistych celach współczesnego doradztwa edukacyjno-zawodowego (czyli dlaczego podczas rekrutacji nikt nie pyta o średnią ocen) |
prof. UAM dr hab. Małgorzata Rosalska |
prezentacja |
1.B |
200 |
Zapisz się |
32. |
15.00 45 min |
Nowatorstwo, innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych |
Wioletta Poturała |
prezentacja |
Sale łączone 1.3 i 1.4 |
30 |
Nabór zamknięty |
33. |
15.00 45 min |
Jak nie zwariować? – warsztaty z psychologiem i psychoterapeutą dla nauczycieli |
dr Ewa Karmolińska-Jagodzik |
warsztat |
Sale łączone 1.5 i 1.6 |
30 |
Nabór zamknięty |