Wybrane metody i techniki rozwijające pamięć i twórczą aktywność ucznia |
dr Piotr Molenda | Szczegóły |
Techniki bilingwalne w nauczaniu słownictwa i struktur gramatycznych języka angielskiego |
Agnieszka Ewiak | Szczegóły |
Przygotowanie ucznia do Olimpiady Matematycznej: jedna metoda - wiele zadań (moduł II) |
dr Bartłomiej Bzdęga | Szczegóły |
Co ma wspólnego ze zdrowiem psychicznym przemoc rówieśnicza? |
prof. dr hab. Jacek Pyżalski | Szczegóły |
Zróbmy sobie pomoc naukową |
Joanna Olejniczak i Kamil Wachol - Centrum Nauki Kopernik oraz Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Kaliszu | Szczegóły |
Wiele języków: fakty i mity, korzyści i wyzwania w kontekście edukacji wielojęzycznej |
prof. UAM dr hab. Magdalena Wrembel | Szczegóły |
Trening mózgu: o wykorzystaniu mnemotechnik w nauczaniu języka obcego |
dr Katarzyna Jankowiak | Szczegóły |
Zagrożenia przestępczością dzieci i młodzieży – profilaktyka w szkole jutra |
sędzia Artur Lipiński | Szczegóły |
Digitalnie i analogowo. Nowoczesne trendy w edukacji |
Katarzyna Włodkowska | Szczegóły |
Jakie pH cola ma? – przeprowadzanie prostych doświadczeń oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii na lekcjach chemii i przyrody - warsztaty metodyczne dla nauczycieli chemii i przyrody w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych |
Anna Władkowska | Szczegóły |
Nowoczesne technologie na lekcjach biologii i przyrody, czyli jak w niebanalny sposób zbadać zawartość dwutlenku węgla w wydychanym powietrzu - warsztaty metodyczne dla nauczycieli przyrody i biologii ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych (zajęcia powtórzone) |
Katarzyna Borowiak | Szczegóły |
Moja odpowiedzialność w profilaktyce uzależnień |
Piotr Adamiak | Szczegóły |
Zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – warsztaty metodyczne dla nauczycieli fizyki, biologii i chemii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej (zajęcia powtórzone) |
Marek Gabała | Szczegóły |
Pokolenie Z i Alpha w edukacji – wyzwania i nadzieje: O co należy zadbać w edukacji, aby wspomagać potencjał tkwiący w pokoleniu Z i Alpha |
Mirosława Wieczorek-Stachowicz | Szczegóły |
Organizacja oddziału dwujęzycznego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej |
Tomasz Kopydłowski | Szczegóły |
Jak wykorzystać nowoczesne technologie w nauczaniu dwujęzycznym? – warsztaty dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej |
dr Anna Basińska | Szczegóły |
Edukacja historyczna z wykorzystaniem komiksu oraz gier planszowych – warsztaty dla nauczycieli historii w szkole podstawowej |
Marek Kaczmarek | Szczegóły |
Profilaktyka uzależnień w szkole jutra – czynniki chroniące i czynniki ryzyka |
Piotr Adamiak | Szczegóły |
Związki nastolatków – między intymnością a przemocą |
dr hab. Katarzyna Waszyńska | Szczegóły |
Houston, mamy obraz! |
Centrum Nauki Kopernik oraz Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Kaliszu | Szczegóły |
Stres uniemożliwiający uczenie się – jak pomóc uczniom go przezwyciężyć? |
Bas van der Ham | Szczegóły |
Przygotowanie ucznia do Olimpiady Matematycznej: jedno zadanie - wiele metod (moduł I) |
dr Bartłomiej Bzdęga | Szczegóły |
Nowatorstwo, innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych |
Wioletta Poturała | Szczegóły |
O założonych i rzeczywistych celach współczesnego doradztwa edukacyjno-zawodowego (czyli dlaczego podczas rekrutacji nikt nie pyta o średnią ocen) |
prof. UAM dr hab. Małgorzata Rosalska | Szczegóły |
Jak nie zwariować? – warsztaty z psychologiem i psychoterapeutą dla nauczycieli |
Mirosława Wieczorek-Stachowicz | Szczegóły |
Kultura szkoły w rozwoju szkoły |
prof. dr hab. Inetta Nowosad | Szczegóły |
Nastolatek w centrum rozmowy czyli o jakości dialogów międzygeneracyjnych w rodzinie w relacji uczeń - nauczyciel |
dr Ewa Karmolińska-Jagodzik | Szczegóły |
Współpraca z rodzicami – pierwsze zebranie |
prof. dr hab. Inetta Nowosad | Szczegóły |