7 marca 2020 (sobota)

POZNAJ WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW

Wybrane metody i techniki rozwijające pamięć i twórczą aktywność ucznia
dr Piotr Molenda Szczegóły
Techniki bilingwalne w nauczaniu słownictwa i struktur gramatycznych języka angielskiego
Agnieszka Ewiak Szczegóły
Przygotowanie ucznia do Olimpiady Matematycznej: jedna metoda - wiele zadań (moduł II)
dr Bartłomiej Bzdęga Szczegóły
Co ma wspólnego ze zdrowiem psychicznym przemoc rówieśnicza?
prof. dr hab. Jacek Pyżalski Szczegóły
Zróbmy sobie pomoc naukową
Joanna Olejniczak i Kamil Wachol - Centrum Nauki Kopernik oraz Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Kaliszu Szczegóły
Wiele języków: fakty i mity, korzyści i wyzwania w kontekście edukacji wielojęzycznej
prof. UAM dr hab. Magdalena Wrembel Szczegóły
Trening mózgu: o wykorzystaniu mnemotechnik w nauczaniu języka obcego
dr Katarzyna Jankowiak Szczegóły
Zagrożenia przestępczością dzieci i młodzieży – profilaktyka w szkole jutra
sędzia Artur Lipiński Szczegóły
Digitalnie i analogowo. Nowoczesne trendy w edukacji
Katarzyna Włodkowska Szczegóły
Jakie pH cola ma? – przeprowadzanie prostych doświadczeń oraz wykorzystywanie nowoczesnych technologii na lekcjach chemii i przyrody - warsztaty metodyczne dla nauczycieli chemii i przyrody w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych
Anna Władkowska Szczegóły
Nowoczesne technologie na lekcjach biologii i przyrody, czyli jak w niebanalny sposób zbadać zawartość dwutlenku węgla w wydychanym powietrzu - warsztaty metodyczne dla nauczycieli przyrody i biologii ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych (zajęcia powtórzone)
Katarzyna Borowiak Szczegóły
Moja odpowiedzialność w profilaktyce uzależnień
Piotr Adamiak Szczegóły
Zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych – warsztaty metodyczne dla nauczycieli fizyki, biologii i chemii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej (zajęcia powtórzone)
Marek Gabała Szczegóły
Pokolenie Z i Alpha w edukacji – wyzwania i nadzieje: O co należy zadbać w edukacji, aby wspomagać potencjał tkwiący w pokoleniu Z i Alpha
Mirosława Wieczorek-Stachowicz Szczegóły
Organizacja oddziału dwujęzycznego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
Tomasz Kopydłowski Szczegóły
Jak wykorzystać nowoczesne technologie w nauczaniu dwujęzycznym? – warsztaty dla nauczycieli szkoły ponadpodstawowej
dr Anna Basińska Szczegóły
Edukacja historyczna z wykorzystaniem komiksu oraz gier planszowych – warsztaty dla nauczycieli historii w szkole podstawowej
Marek Kaczmarek Szczegóły
Profilaktyka uzależnień w szkole jutra – czynniki chroniące i czynniki ryzyka
Piotr Adamiak Szczegóły
Związki nastolatków – między intymnością a przemocą
dr hab. Katarzyna Waszyńska Szczegóły
Houston, mamy obraz!
Centrum Nauki Kopernik oraz Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Kaliszu Szczegóły
Stres uniemożliwiający uczenie się – jak pomóc uczniom go przezwyciężyć?
Bas van der Ham Szczegóły
Przygotowanie ucznia do Olimpiady Matematycznej: jedno zadanie - wiele metod (moduł I)
dr Bartłomiej Bzdęga Szczegóły
Nowatorstwo, innowacje i eksperymenty pedagogiczne w świetle nowej podstawy programowej i aktów prawnych
Wioletta Poturała Szczegóły
O założonych i rzeczywistych celach współczesnego doradztwa edukacyjno-zawodowego (czyli dlaczego podczas rekrutacji nikt nie pyta o średnią ocen)
prof. UAM dr hab. Małgorzata Rosalska Szczegóły
Jak nie zwariować? – warsztaty z psychologiem i psychoterapeutą dla nauczycieli
Mirosława Wieczorek-Stachowicz Szczegóły
Kultura szkoły w rozwoju szkoły
prof. dr hab. Inetta Nowosad Szczegóły
Nastolatek w centrum rozmowy czyli o jakości dialogów międzygeneracyjnych w rodzinie w relacji uczeń - nauczyciel
dr Ewa Karmolińska-Jagodzik Szczegóły
Współpraca z rodzicami – pierwsze zebranie
prof. dr hab. Inetta Nowosad Szczegóły